Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een antwoord op een aantal veelgestelde vragen.

Corona-info

  • Welke maatregelen nemen we?
    • Het dragen van een mondmasker wordt aangeraden als afstand houden niet mogelijk is.
    • We volgens steeds de corona-maatregelen van de locatie. Volg dus steeds de richtlijnen i.v.m. het gebruik van mondmaskers, het sanitair, de bar, de lift, … die zichtbaar aanwezig zijn op de locatie van de activiteit.
    • Als je je zelf ziek voelt, blijf dan zeker thuis.

    Heb je vragen over deze maatregelen?

    Contacteer ons dan via info@avansa-hallevilvoorde.be of 02 454 54 01.

Praktisch

  • Hoe kan ik inschrijven voor een activiteit?

    Zoek een activiteit via de overzichtspagina.

    Gebruik de filters om de selectie verfijnen of scroll door het volledige aanbod.

    Bij iedere activiteit kan je meteen online inschrijven en betalen. Na inschrijving ontvang je van ons een bevestigingsmail.

    Je kan je ook telefonisch inschrijven op het nummer 02 454 54 01.

    Schrijf zo snel mogelijk in, tot uiterlijk één week voor de start van de activiteit.

  • Hoe kan ik deelnemen aan een online activiteit?

    Deelnemen aan een online activiteit verloopt heel eenvoudig. Standaard maken we gebruik van het platform Zoom.

    Lees hier de volledige handleiding.

  • Heb ik recht op de sociale prijs?

    Avansa Halle-Vilvoorde wil iedereen een betaalbare prijs aanbieden. We bieden bij al onze activiteiten naast de standaardprijs een sociale prijs aan. Die is 75% lager dan de standaardprijs. Je hebt recht op deze sociale prijs als je een vervangingsinkomen of omniostatuut hebt.

    Is de deelnameprijs nog te hoog? Neem dan contact op met ons via info@avansa-hallevilvoorde.be

  • Wat gebeurt er als een activiteit geannuleerd wordt?

    Moeten wij uitzonderlijk een activiteit annuleren?
    Dan nemen we in elk geval contact met je op en betalen we de deelnameprijs terug.

  • Kan ik mijn inschrijving annuleren?

    Doe dat in elk geval tien dagen vóór de start van de activiteit zelf.
    Soms staan er mensen op een wachtlijst die graag je plaats innemen.
    Als je tijdig annuleert, betalen we de deelnameprijs terug.

  • In welke taal vinden de activiteiten plaats?

    Alle activiteiten vinden plaats in het Nederlands. Spreek je nog niet zo vlot Nederlands, dan zijn de activiteiten met één, twee of drie taaliconen aan te bevelen. Ze verlopen in eenvoudig Nederlands.

  • Wat betekenen de taaliconen?
    • 1 taalicoon: Je begrijpt of spreekt nog niet veel Nederlands.
    • 2 taaliconen: Je begrijpt al een beetje Nederlands maar je spreekt nog niet zo goed.
    • 3 taaliconen: Je begrijpt vrij veel Nederlands en kan ook iets vertellen.
    • 4 taaliconen: Je begrijpt veel Nederlands en spreekt het goed.

    Lees hier meer over de taaliconen.

  • Kan ik een begeleider meebrengen naar een activiteit?

    Mensen met een beperking kunnen een begeleider meebrengen naar de activiteit. De begeleider hoeft geen inschrijvingsgeld te betalen. Meld dit wel duidelijk bij je inschrijving.