Deelnemen aan een online activiteit bij Avansa Halle-Vilvoorde verloopt heel eenvoudig. Standaard maken we gebruik van het platform Zoom. Hieronder zetten we de vijf verschillende stappen om deel te nemen op een rijtje. Onderaan de pagina vind je ook nog enkele handige tips en technische aandachtspunten.
Eén dag voor de start van de online activiteit ontvang je van ons een herinneringsmail.
Daarin vind je alle praktische informatie die je nodig hebt om je aan te melden:
Normaal gezien leidt de link je automatisch naar de online activiteit. Soms is het nodig om eerst de meeting ID in te vullen.
Klik 15 minuten voor de start van de activiteit start op de link in de herinneringsmail. Er zijn nu twee mogelijkheden:
Het programma wordt gedownload. Klik vervolgens op het bestand en Zoom installeert zichzelf.
Je krijgt nu het aanmeldscherm te zien. Hier geef je jouw naam in en het paswoord dat je van ons hebt ontvangen in de herinneringsmail. Klik vervolgens op 'Join meeting'.
Tip! Vink 'Remember my name for future meetings' aan als je in de toekomst nog gebruik wilt maken van Zoom.
Je wordt ontvangen in onze 'Wachtkamer' of Waiting room. Hier kan je de instellingen van je speakers, microfoon en webcam al even testen.
Enkele minuten voor de start krijg je toegang tot de online activiteit. Afhankelijk van je toestel en je instellingen krijg je nog een bericht over je instellingen.